EM TONS ALENTEJANOS

 

Não só de praia vive o verão. O quente Alentejo, pintado de mil tons de verão, é parte imprescindível de um verão em Portugal, e o look de hoje é uma ode a este cenário: com duas peças Mango com o mesmo padrão, que se camufla com a paisagem alentejana, não há melhor forma de nos sentirmos envoltas neste cenário de paz e calor.

O look, claro, é da Mango e une umas calças de corte a direito com um corpete que deixa as costas de fora. Em malha, de tecido com fio metálico para aquele toque de elegância. Para um passeio pelo Alentejo, é tudo o que preciso.

__________

Not only on the beach we live the summer. The hot Alentejo, painted of hundred summer tones, is part of a summer passed in Portugal, and all looks is an ode to that scenario: whit matching pieces, that camouflages itself with the Alentejo landscape, there is no better way to get involted in that scenario of piece and hotness.

The look, of course, is from Mango and combines the pair of straight trousers and a bodice. Made of mesh, with a fabric with metalic thread that gives that touch of elegance. To a walk in Alentejo, is all I need.

Share on Facebook159Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Share on Reddit0Share on Tumblr0