CONFORTO OU OUSADIA?

É esta a questão do dia a que respondo “por que não os dois?”. Não é novidade que a inspiração na lingerie veio para ficar e nesta estação, a Mango leva o conforto mais longe, com peças de cetim que invadem as ruas. A inspiração não é discreta, mas assumida, como peças que parecem robes de noite e garantem elegancia máxima, da noite para o dia.
A moda não é imperativa, apenas indicativa. Podemos e devemos usar o que nos deixa mais confortáveis e não há maior conforto do que um robe – peça chave para os looks mais simples.

__________

For the question “comfort or daring” I say “why not both?” It’s not a new that lingerie inspiration is here to stay and this season, Mango takes comfort further with satin pieces that invade streets. The inspiration is no longer discrete, but assumed, with pieces that look like night robe and ensure maximum elegance, from night to day.
Fashion in not imperative, but indicative. We can (and should) use what make us feel confortable and there is no greater comfort than a robe – key piece for the simplest looks.

Share on Facebook9Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Share on Reddit0Share on Tumblr0