V DE VERÃO. V DE VUITTON

Volez, Voguez, Voyagez foram as palavras de ordem que a Louis Vuitton trouxe dos anos 60 para a estação quente. Num aceno de incentivo aos vanguardistas do século XX, que desbravavam caminho de monograma em punho, a casa recuperou a essência numa coleção que se refresca na linearidade da elegância. Mas não é só.
Lenços, carteiras, bolsas e porta-moedas foram cobertos pelo “Ramage”, o tal hino aos laivos marítimos que apela ao desejo premente que a praia esteja mesmo ao virar da esquina.

VM

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Volez , Voguez , Voyagez were the slogans that Louis Vuitton brought from the 60s for the warm season. In a nod of encouragement to the avant-garde of the twentieth century, who braved new paths with the monogram path in hand, the house regained it’s essence in a collection that refreshes on the linearity of elegance. But not only.
Scarves, wallets, bags and purses were covered by the ” Ramage ” , the one hymn to maritime hints that calls for the urgent desire that the beach is just around the corner.

 

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